Nordraaks vei Sykehjem - 22. juni 2026
Publisert av Lorang Eriksen den 22.06.26.
Igjen fikk Nordraaks vei sykehjem på Stabekk besøk besøk av vårt orkester. En fin sommeravslutning som beboerne satte stor pris på og ønsket oss velkommen igjen. Vi gleder oss til vi får invitasjonen igjen, kanskje neste år?